Customer Support

Vil du jobbe i vĂ¥rt team?

Kunde Ansvarlig - Stillingsbeskrivelse 

Vi trenger en ny helt på laget vårt til å se og til å ta vare på våre fantastiske kunder.

Vår kunde ansvarlig skal hjelpe våre kunder får resultater og gjøre dagens deres litt bedre. Du tar initiativ til å inspirere våre kunder og potensielle kunder på sosiale medier og i Facebook-grupper. Og svarer på henvendelser i alle kanaler.

Denne stillingens hovedfokus er å gjøre våre kunder superhappy, samt knytte kontakt med nye potensielle kunder på sosiale medier.

Du skal ta initiativ til å inspirere og koble sammen og styrke vårt unike fellesskap på sosiale medier, både for betalte kunder og våre fremtidige drømmekunder.

Vi ser etter er en «stå-på-er», som gjør det som trengs for å sikre at medlemmene i våre grupper skal føler seg sett, hørt, oppmuntret og støttet. Du liker å komme med nye ideer og være i læring, du er ikke redd for å ta initiativ og få resultater, og ønsker å ta tak for å skape din egen drømme-arbeidshverdag! 

Vi ser etter en ærlig, engasjert og målbevisst person som liker å hjelpe andre, gjøre andre gode og som vil stå på slik at studentene våre får støtten de trenger for å lykkes.

Du vil være sentral i å hjelpe kundene våre å lykkes og få resultater.

Rollen er fleksibel og du vil kunne jobbe hjemmefra.

Dette er en deltidsstilling på 15 timer per uke, med mulighet for utvidelse. Du vil rapportere til CEO.

Vi er ikke en vanlig bedrift – vi er et lite team og vi sørger for at vi har frihet og fleksibilitet til å leve våre beste liv, lade opp og ha det gøy. Du skal elske hverdagen din og vi ønsker at du blomstrer i denne stillingen. På sikt vil det åpne seg mange nye og spennende muligheter innad i teamet. 

Vi ser etter en person som er fleksibel og tilpasningsdyktig. Oppgavene som følger denne rollen passer sjelden inn i en gjennomsnittlig 8-16 daglig rutine. Vårt ønske er at du er åpen for å finne din egen rytme og lage en tidsplan som passer ditt liv, samtidig som du sikrer at jobben blir gjort.

I denne stillingen er det er en fordel om du kjenner til produktene våre, men ikke et krav.

 

Ansvarsområder

Vår kunde ansvarlig vil sørge for å øke engasjementet i gruppene, øke kundetilfredshet, bevare eksisterende medlemmer og bidra til vekst av nye medlemmer. Vi er her for at kundene våre skal få resultater. 

Du vil være ansvarlig for å: 

  • Sørge for at våre medlemmer av ScaleUp vår den hjelpen de trengerEngasjere medlemmer i våre gruppe. 
  • Ansvarlig for våre medlemsmøter både fysisk og på nett. 
  • Daglig besvare kommentarer, starte dialog og bygge relasjoner med kunder i sosiale medier.
  • Ansvar for å svare på kommentarer og spørsmål/henvendelser i Facebook-gruppe.
  • Customer Support-oppgaver
  • Svare på e-mail og henvendelser
  •  Hente inn kundehistorier som inspirerer andre.

 

Ferdigheter og evner

Den ideelle kandidaten til vår Customer Support stilling har følgende styrker og ferdigheter:

  • Du er elsker å finne nye og bedre løsninger på utfordringer og er ikke redd for å gjøre feil i prosessen.
  • Du er glad i mennesker. Du trives med å støtte andre og elsker å få være med på å utvikle andre.
  • Du har en attitude som en New Yorker. Fremoverlent, selvsikker og klar til å ta verden med storm.
  • Du har et kontinuerlig ønske om å lære og forbedre våre grupper og programmer.
  • Du er fleksibel, empatisk og teamorientert - du forblir positiv og forpliktet til å løse problemer i stedet for å fokusere på problemene i seg selv.
  • Du har evnen til å sjonglere flere prosjekter samtidig.
  • Du er rå på kundeservice og å se folk.
  • Du er god på kommunikasjon.
  • Du tenker fremover, er positiv og tør å ta avgjørelser - du er flink til å se det store bildet og bryte det ned i mindre biter.
  • Du elsker å lære nye ting og kan ikke tro du får betalt for å lære nye ting, og chatte med inspirerende mennesker. 
  • Du er flytende i både norsk og engelsk.

 

Hvordan søke på stillingen som Kunde Ansvarlig hos Gry Sinding:

Hvis du vil bli vurdert for denne stillingen, kan du sende følgende via e-post til [email protected] :

  1. En kort videopresentasjon (maks 2 minutter) av deg selv, hvor du forteller hvorfor du er riktig person for stillingen.
  2. Din CV.
  3. Resultat av (gratis) DISC test: https://www.tonyrobbins.com/disc/.
  4. Resultat av KOLBE test (gratis): https://high5test.com/.
  5. Hva er favorittinnlegget på vår Instagram-konto: Instagram.com/grysinding - og hvorfor.
  6. Del med oss hvilken bok har hatt størst innvirkning på livet ditt.
  7. Send søknaden til [email protected] - merkes med header: Søknad Kunde Ansvarlig 2022 - Ditt navn

 

Vil du vite litt mer om oss? Da kan du fortsette å lese

Hva vi gjør

Vi hjelper gründere med å markedsføre seg på nett og bygge lønnsomme bedrifter som gjør en forskjell for andre og skaper gründerfrihet.

I alt vi gjør, har vi som mål å bygge selvtillit og inspirere til å ta action. Vi hjelper gründerspirer og etablerte gründere som enda ikke lykkes med å skape frihet for seg selv, og å bryte seg løs fra det som har holdt de tilbake slik at de kan ta ut sitt potensiale og få livet de drømmer om. Vi har fokus på de daglige rutinene, de små action man tar hver dag, som er det som bygger en business og et liv slik de vil ha det.

Vi har et dedikert team som er opptatt av kvalitet, kompetanse og dyktighet. Vi finner alltid noe bra i alle situasjoner, og har fleksibiliteten som skal til for å endre kurs etterhvert som businessen utvikler seg.

Og - vi skal gjøre en forskjell for gründere som vil tjene penger, har et stort hjerte og vil endre verden.

 

 

Møt Gry Sinding

Du kjenner kanskje Gry fra podcasten Gründerkanalen, ScaleUp, MasterMind eller webinarer? Gry hjelper gründere med å bygge opp virksomheten sin gjennom sosiale medier og online markedsføringsstrategier. For å lære mer om henne, sjekk ut detaljene her. www.grysinding.no/om-gry/

 

Våre verdier

Teamet vårt er lite, men ambisiøst, sultent og entusiastisk.

Vi gjør det som trengs for å få jobben gjort.

  • "Det er ikke jobben min" er ikke en del av ordforrådet vårt - vi finner løsninger og tar i ett tak
  • Vi gjør vårt beste og det som skal til i våre spesifikke roller.

 
Vi er åpne og ærlige

  • Ovenfor kundene våre, oss selv og hverandre.
  • Vi forstår at alle gjør det beste de kan for øyeblikket, men er åpne for å ta imot konstruktive tilbakemeldinger og læringer, og sier ifra til hverandre om vi mener at noe bør gjøres på en annerledes måte. 

Vi er alle i utvikling og villige til å lære

  • Vi er alle villige til å gjøre feil, lære av dem raskt og fortsette å vokse.
  • Vi bruker ikke tid på å unnskylde oss, vi tar oss tid til å prosessere, tar med oss tilbakemeldingene på veien videre.
  • Vi forventer ikke at andre i teamet skal fortelle oss hva vi skal gjøre eller hvordan vi gjør det. Vi hjelper alltid hverandre ved behov, men til syvende og sist, når det trengs, gjør vi selv arbeidet med å finne ut av ting. 


 Og vi øver oss på å ha det gøy – også når det er mye å gjøre! 

 

TeamSinding fordeler

  • Du kontrollerer selv din arbeidstid
  • Du kan jobbe fra hvor som helst
  • Lære nyeste innen online markedsføring fra de beste i verden
  • Du får opplæring og trening av oss – også i utlandet om du vil.

Kulturen:

  • TeamSinding følger ikke 8-16 modellen. Vi elsker å lære nye ting og holder fokus på to ting:
  • Skape resultater for kundene og inntekter for TeamSinding slik at vi kan vokse og hjelpe flere mennesker rundt i hele verden.

 

Utviklingsmuligheter: 

  • Noe du alltid har hatt lyst til å lære?
  • Vi tilbyr årlige muligheter for utvikling og læring. Profesjonelt og personlig.

La oss få vite hva du vil, så hjelper vi deg.

 

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.