Community Coordinator

Vil du jobbe i vårt team?

Community Coordinator - Stillingsbeskrivelse 

Vi ser etter en motivert, kreativ og løsningsorientert person som vår nye Community Coordinator!

Denne stillingens hovedfokus skal være å sikre at vårt fellesskap av kunder og følgere blir ivaretatt, sett og støttet på alle måter.

Vår Community Coordinator skal ta initiativ til å inspirere, koble sammen og styrke vårt unike fellesskap på sosiale media, både for betalte kundeprogrammer og for våre fremtidige drømmekunder.

Her i TeamSinding er det ikke noe som er viktigere enn et godt fellesskap. Vi har suksess når kundene våre rocker. Som Community Coordinator vil du være ansvarlig for å finne suksesshistoriene som studentene våre skaper. Og fremheve og dele dem slik at de kan være til inspirasjon for flere. Bidra til å løfte merkevaren og sikre vekst gjennom tydelige og langsiktige mål. 

En Community Manager for TeamSinding bør ha erfaring fra kommunikasjon, nettverksbygging og være en mester på å skape god atmosfære og gode miljøer. Hvorfor?   Fordi du vil sitte i førersetet, og være den som proaktivt gir ressurser, støtte og innsikt til alle våre potensielle drømmekunder. Så de kjenner, liker og stoler på oss.

Den ideelle kandidaten vi ser etter er «stå-på-er», og gjør det som trengs for å sikre at medlemmene i våre grupper skal føler seg sett, hørt, oppmuntret og støttet. Du liker å komme med nye ideer og være i læring, du er ikke redd for å ta initiativ og få resultater, og ønsker å ta tak for å skape din egen drømme-arbeidshverdag! 

Vi ser etter en empatisk, engasjert og målbevisst person som liker å hjelpe andre, gjøre andre gode og som vil stå på slik at studentene våre får støtten de trenger å lykkes.

Rollen som Community Coordinator er fleksibel og du vil kunne jobbe hjemmefra. Vil du reise til Oslo eller Frankrike for å utvikle deg med teamet er det mulighet for det, men ikke et krav.

Dette er en deltidsstilling på ca. 15-20 timer per uke. Du vil rapportere direkte til Gry, men også jobbe tett med andre medlemmer av teamet. 

Vi er ikke en vanlig bedrift – vi er et lite team og vi sørger for at vi har frihet og fleksibilitet til å leve våre beste liv, lade opp og ha det gøy. Du skal elske hverdagen din og vi ønsker at du blomstrer i denne stillingen. På sikt vil det åpne seg mange nye og spennende muligheter innad i teamet. 

Når det er sagt,  i vår verden tas det ikke mange pauser - det er derfor vi trenger team-medlemmer som også er fleksible. Fordi oppgavene som følger denne rollen passer sjelden inn i en gjennomsnittlig 8-16 daglig rutine. Vårt ønske er at du som vår Community Coordinator er åpen for å finne din egen rytme og lage en tidsplan som passer ditt liv, samtidig som du sikrer at jobben blir gjort.

 

Plikter og ansvarsområder

Vår Community Coordinator vil være ansvarlig for å øke engasjementet i gruppene, øke kundetilfredshet, bevare eksisterende medlemmer og bidra til vekst av nye medlemmer. 

Du vil være ansvarlig for å: 

  • Kjenne til og kommunisere Gry Sinding sin stemme, visjon og verdier ut til vårt publikum.
  • Ta initiativ til å skape innhold for gruppen, arrangere sosiale meetups og sikre kundetilfredshet 
  • Organisere og delta i ulike strategi-oppgaver for å bygge felleskap og øke bevisstheten rundt merkevaren
  • Opprette og utvikle ett nytt Mentor-program. Tidligere/nåværende studenter som allerede har oppnådd suksess med programmene våre og som er villige til å låne ut en hjelpende hånd til andre, får mulighet til å være med i Mentor-programmet. Du skal sørge for at de har verktøyene og støtten de trenger for å motivere og gi råd til nye studenter.
  • Koordinere og følge opp øvrige aktiviteter for å sikre at vårt brand blir uttrykt konsistent og riktig på tvers av teamets aktiviteter/grupper.
  • Inspirere til mer engasjement ved å svare på spørsmål, sørge for ressurser og heie fram studentenes store og små seiere.
  • Øke og bevare kundemassen ved å dele ressurser som hjelper studenter når de står fast. Slik at de blir værende som medlemmer og/eller kommer tilbake til programmene.
  • På sikt vil du lede vår kommunikasjon også på andre områder som sosiale medier, betalte og gratis Facebook-grupper, administrere vårt Mentor-program og mer.
  • Holde tett kontakt med resten av teamet og sikre at vi er på rett spor mot tydelige mål.
  • Konsekvent dokumentere og promotere kundenes suksesshistorier – små og store.

 

Ferdigheter og evner

Den ideelle kandidaten til vår Community Coordinator stilling har følgende styrker og ferdigheter:

  • Du er glad i mennesker. Du trives med å støtte andre og komme med kreative løsninger.
  • Du har evnen til å sjonglere flere prosjekter samtidig.
  • Du får ting gjort, overholder tidsfrister og holder det du lover.
  • Du har lederegenskaper og evne til å støtte og styrke et team samtidig som du har fokus på tingene som gir mest positive resultater.
  • Du har et kontinuerlig ønske om å lære og forbedre våre grupper og vår «community-gjeng».
  • Du er ekstremt fleksibel, empatisk og teamorientert - du forblir positiv og forpliktet til å løse problemer i stedet for å fokusere på problemene i seg selv.
  • Du er moden, lar deg coache og er glad for å jobbe med utfordrende prosjekter, så vel som hverdagslige, administrative oppgaver (vil være en blanding av begge deler)
  • Du har enestående kommunikasjonsevner (norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig) - du forstår mennesker og er god på å se under overflaten og kommer raskt til roten av utfordringen.
  • Du har kunnskap om Gry Sinding’s arbeid og / eller viljen til å dykke inn og lære alt du trenger å kunne om hennes programmer, visjon og verdier.
  • Du tenker fremover, er positiv og tør å ta avgjørelser - du er flink til å se det store bildet og bryte det ned i mindre biter.
  • Du evner å se strategisk på hvordan vi kan bruke eksisterende ressurser til å skape vekst og et dypere forhold eller «connection» til våre kunder og vårt publikum.

 

Hvordan søke på stillingen som Community Coordinator hos Gry Sinding:

Hvis du vil bli vurdert for denne stillingen, kan du sende følgende via e-post til [email protected] 

Send oss din søknad med:

1. En kort videopresentasjon (maks 2 minutter) av deg selv, hvor du forteller hvorfor du er riktig person for stillingen. Gjerne på engelsk.  

2. Din CV 

Legg gjerne også ved:

3. Myers-Briggs personlighetstype test

4. Et eksempel på hvordan du ville ha skrevet et sosiale medier innlegg med temaet: "Bli kjent med meg"

 

Send oss det overnevnte på email med headeren: "Søknad stilling Community Coordinator 101.1"

 

Hvis du er en gryende leder, glad i mennesker og du elsker å jobbe med et team som ønsker å utgjøre en forskjell i verden, da kan dette være muligheten du har lett etter.

Vil du vite litt mer om oss? Da kan du fortsette å lese

 

Hva vi gjør

Vi hjelper gründere med å markedsføre seg på nett og bygge lønnsomme bedrifter som gjør en forskjell for andre og skaper gründerfrihet.

I alt vi gjør, har vi som mål å bygge selvtillit og inspirere til å ta action. Vi hjelper gründer-spirer og etablerte grundere som enda ikke lykkes med å skape frihet for seg selv,  å bryte seg løs fra det som har holdt de tilbake. Slik at de kan ta ut sitt potensiale og få livet de drømmer om. Vi har fokus på de daglige rutinene, de små action man tar hver dag, som er det som bygger en business og et liv slik de vil ha det.

Vi har et dedikert team som er opptatt av kvalitet,  kompetanse og dyktighet.  Vi finner alltid noe bra i alle situasjoner, og har fleksibiliteten som skal til for å endre kurs etterhvert som businessen utvikler seg.

Og - vi  skal gjøre en forskjell for grundere som vil tjene penger, har et stort hjerte og vil endre verden.

 

Møt Gry Sinding

Du kjenner kanskje Gry fra podcasten Gründerkanalen, onlinekurs og webinarer? Gry hjelper gründere med å bygge opp virksomheten sin gjennom sosiale medier og online markedsføringsstrategier. For å lære mer om henne, sjekk ut detaljene her. www.grysinding.no/om-gry/

 

Våre verdier

Teamet vårt er lite, men ambisiøst, sultent og entusiastisk.

Vi gjør det som trengs for å få jobben gjort.

  • "Det er ikke jobben min" er ikke en del av ordforrådet vårt
  • Siden vi er få mennesker, så hopper vi inn der det trengs, og vi er ikke redde for å ta i et tak.
  • Vi gjør vårt beste og det som skal til i våre spesifikke roller.

 
Vi er åpne og ærlige

  • Ovenfor kundene våre, oss selv og hverandre.
  • Vi forstår at alle gjør det beste de kan for øyeblikket, men er åpne for å ta imot konstruktive tilbakemeldinger og læringer, og sier ifra til hverandre om vi mener at noe bør gjøres på en annerledes måte. 

Vi er alle i utvikling og villige til å lære

  • Vi er alle villige til å gjøre feil, lære av dem raskt og fortsette å vokse.
  • Vi bruker ikke tid på å unnskylde oss, vi tar oss tid til å prosessere, tar med oss tilbakemeldingene på veien videre.
  • Vi forventer ikke at andre i teamet skal fortelle oss hva vi skal gjøre eller hvordan vi gjør det. Vi hjelper alltid hverandre ved behov, men til syvende og sist, når det trengs, gjør vi selv arbeidet med å finne ut av ting. 


 Og vi øver oss på å ha det gøy – også når det er mye å gjøre! 

 

TeamSinding fordeler

Vi er akkurat nå i oppbyggingen av businessen også i USA. Vårt lille team består av 2 fulltidsansatte og 2 deltidsansatte som digger jobben sin.

 

  • Du kontrollerer selv din arbeidstid
  • Du kan jobbe fra hvor som helst
  • Du får opplæring og trening av oss – også i utlandet om du vil.

 

Kulturen:

 

  • TeamSinding følger ikke 8-16 modellen. Vi elsker å lære nye ting og holder fokus på to ting:
  • Skape resultater for kundene og inntekter for TeamSinding slik at vi kan vokse og hjelpe flere mennesker rundt i hele verden.

 

Utviklingsmuligheter: 

  • Noe du alltid har hatt lyst til å lære?
  • Vi tilbyr årlige muligheter for utvikling og læring. Profesjonelt og personlig.

La oss få vite hva du vil, så hjelper vi deg.

 

 

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.