Community Manager

Vil du jobbe i vÄrt team og fÄ hjelpe og stÞtte vÄre fantastiske kunder og fÞlgere hver dag?

Community Manager - Stillingsbeskrivelse 

Denne stillingens hovedfokus skal være å sikre at vårt fellesskap av kunder og følgere blir ivaretatt, sett og støttet på alle måter.

Vår Community Manager skal ta initiativ til å inspirere, koble sammen og styrke vårt unike fellesskap på sosiale media, både for betalte kundeprogrammer og for våre fremtidige drømmekunder.

Her i TeamSinding er det ikke noe som er viktigere enn et godt fellesskap. Vi har suksess når kundene våre rocker. Som Community Manager vil du være ansvarlig for å finne suksesshistoriene som studentene våre skaper. Og fremheve og dele dem slik at de kan være til inspirasjon for flere.

En Community Manager for TeamSinding bør ha erfaring fra kommunikasjon, nettverksbygging og være en mester på å skape god atmosfære og gode miljøer. Hvorfor?   Fordi du vil sitte i førersetet, og være den som proaktivt gir ressurser, støtte og innsikt til alle våre potensielle drømmekunder. Så de kjenner, liker og stoler på oss.

Den ideelle kandidaten vi ser etter er «stå-på-er», og gjør det som trengs for å sikre at medlemmene i våre grupper skal føler seg sett, hørt, oppmuntret og støttet. Du liker å komme med nye ideer og være i læring, og du er ikke redd for å ta initiativ og få resultater.

Vi ser etter en empatisk, erfaren og fremadstormende person som liker å hjelpe andre, gjøre andre gode og som vil stå på slik at studentene våre får støtten de trenger å lykkes.

Rollen som Community Manager er fleksibel og du vil kunne jobbe hjemmefra. Vil du reise til Oslo eller Frankrike for å utvikle deg med teamet er det mulighet for det, men ikke et krav.

Dette er en deltidsstilling på ca. 15-20 timer per uke. Du vil rapportere direkte til Gry, men også jobbe tett med andre medlemmer av teamet. 

Vi er ikke en vanlig bedrift – vi er et lite team og vi sørger for at vi har frihet

og fleksibilitet til å leve våre beste liv, lade opp og ha det gøy.

Når det er sagt,  i vår verden tas det ikke mange pauser - det er derfor vi trenger team-medlemmer som også er fleksible. Fordi oppgavene som følger denne rollen passer sjelden inn i en gjennomsnittlig 8-16 daglig rutine. Vårt ønske er at du som vår Community Manager er åpen for å finne din egen rytme og lage en tidsplan som passer ditt liv, samtidig som du sikrer at jobben blir gjort.

 

Plikter og ansvarsområder

Vår Community Manager vil være ansvarlig for å øke engasjementet i gruppene, øke kundetilfredshet, bevare eksisterende medlemmer og bidra til vekst av nye medlemmer. 

Du vil være ansvarlig for å: 

  • Kjenne til og kommunisere Gry Sinding sin stemme, visjon og verdier ut til vårt publikum.
  • Kommunisere tilbakemeldinger fra kunde- og gruppesamtaler tilbake til teamet.
  • Organisere og delta i ulike strategi-oppgaver for å bygge felleskap og øke bevisstheten rundt merkevaren
  • Opprette og utvikle ett nytt Mentor-program. Tidligere/nåværende studenter som allerede har oppnådd suksess med programmene våre og som er villige til å låne ut en hjelpende hånd til andre, får mulighet til å være med i Mentor-programmet. Du skal sørge for at de har verktøyene og støtten de trenger for å motivere og gi råd til nye studenter.
  • Koordinere og følge opp øvrige aktiviteter for å sikre at vårt brand blir uttrykt konsistent og riktig på tvers av teamets aktiviteter/grupper.
  • Inspirere til mer engasjement ved å svare på spørsmål, sørge for ressurser og
  • heie fram studentenes store og små seiere.
  • Holde deg oppdatert på de siste digitale markedsføringstrendene, så vel som nye produkter, funksjoner og annet som kan forbedres i Gry Sinding Int.
  • Øke og bevare kundemassen ved å dele ressurser som hjelper studenter når de står fast. Slik at de blir værende som medlemmer og/eller kommer tilbake til programmene.
  • På sikt vil du lede vår kommunikasjon også på andre områder som sosiale medier, betalte og gratis Facebook-grupper, administrere vårt Mentor-program og mer.
  • Delta, svare på spørsmål og bidra til engasjement under Gry Sinding´s LIVE sendinger under lanseringer
  • Holde tett kontakt med resten av teamet og sikre at vi er på rett spor mot tydelige mål og
  • målsettinger.
  • Konsekvent dokumentere og promotere kundenes suksesshistorier – små og store.
  • Gi strategisk innsikt i hvor og hvordan vi som selskap kan skape mer tilknytning til
  • vårt publikum, både på sosiale medier og andre måter. 

 

Ferdigheter og evner

Den ideelle kandidaten til vår Community Manager stilling har følgende styrker og ferdigheter:

  • Du er glad i mennesker. Du trives med å støtte andre og komme med kreative løsninger.
  • Du har evnen til å sjonglere flere prosjekter samtidig.
  • Du får ting gjort, overholder tidsfrister og
  • holder det du lover.
  • Du har lederegenskaper og evne til å støtte og styrke et team samtidig som du har fokus på tingene som gir mest positive resultater.
  • Du har et kontinuerlig ønske om å lære og forbedre våre grupper og vår «community-gjeng».
  • Du er ekstremt fleksibel, empatisk og teamorientert - du forblir positiv og forpliktet til
  • Å løse problemer i stedet for å fokusere på problemene i seg selv.
  • Du er moden, lar deg coache og er glad for å jobbe med utfordrende prosjekter, så vel som hverdagslige, administrative oppgaver (vil være en blanding av begge deler)
  • Du har enestående kommunikasjonsevner (både skriftlig og muntlig) - du forstår mennesker og er god på å se under overflaten og kommer raskt til roten av utfordringen.
  • Du har kunnskap om Gry Sinding’s arbeid og / eller viljen til å dykke inn og lære alt du trenger å kunne om hennes programmer, visjon og verdier.
  • Du tenker fremover, er positiv og tør å ta avgjørelser - du er flink til å se det store bildet og bryte det ned i mindre biter.
  • Du evner å se strategisk på hvordan vi kan bruke eksisterende ressurser til å skape vekst og et dypere forhold eller «connection» til våre kunder og vårt publikum.

 

Hvordan søke på stillingen som Community Manager hos Gry Sinding:

Hvis du vil bli vurdert for denne stillingen, kan du sende følgende via e-post til [email protected]

Din søknad med svar på:

1. Har du erfaring fra å lede andre (gjerne online)?

2. Hvilket resultat eller oppnåelse er du mest stolt av?

3. Hvis du allerede hadde denne stilingen ville du hatt ansvar for å utforme kriteriene for vårt nye Mentor-program. Hvordan vil du a) rekruttere, b) velge ut og c) coache/lære opp disse mentorene for å sikre at de bidrar til at vi skaper et rått fellesskap?

4. Hva er de 3 viktigste «nøkkeltallene» du trenger å vite om våre Facebook grupper, og hva konkret ville du gjort hvis tallene våre indikerte at vi ikke er der vi bør være?

5. Gå gjennom referanse-prosessen slik du ville gjort det om du jobbet hos oss:  Hvordan ville du hentet inn, valgt ut og presentert referanse-historier fra kunder som demonstrerer resultatene vi lover bort til de som følger og tar action på læringene i online kursene våre?

 

Legg også ved:

6. Myers-Briggs personlighetstype test

7. En 3-minutters video presentasjon av hvorfor du er rett for stillingen (Vi ser ikke videoer som er lengre enn 3 minutter)

8. StrengthFinder Top-5 styrker-rapport (valgfritt)

9. Kolbe A Index Assessment (valgfritt) www.kolbe.com

Send oss det overnevnte på email med headeren: "Søknad stilling Community manager 101.1"

 

Hvis du er en erfaren leder, glad i mennesker og du elsker å jobbe med et team som ønsker å utgjøre en forskjell i verden, da kan dette være muligheten du har lett etter.

Vil du vite litt mer om oss? Da kan du fortsette å lese

 

Hva vi gjør

Vi hjelper gründere med å markedsføre seg på nett og bygge lønnsomme bedrifter som gjør en forskjell for andre og skaper gründerfrihet.

I alt vi gjør, har vi som mål å bygge selvtillit og inspirere til å ta action. Vi hjelper gründer-spirer og etablerte grundere som enda ikke lykkes med å skape frihet for seg selv,  å bryte seg løs fra det som har holdt de tilbake. Slik at de kan ta ut sitt potensiale og få livet de drømmer om. Vi har fokus på de daglige rutinene, de små action man tar hver dag, som er det som bygger en business og et liv slik de vil ha det.

Vi har et dedikert team som er opptatt av kvalitet,  kompetanse og dyktighet.  Vi finner alltid noe bra i alle situasjoner, og har fleksibiliteten som skal til for å endre kurs etterhvert som businessen utvikler seg.

Og - vi  skal gjøre en forskjell for grundere som vil tjene penger, har et stort hjerte og vil endre verden.

 

Møt Gry Sinding

Du kjenner kanskje Gry fra podcasten Gründerkanalen, onlinekurs og webinarer? Gry hjelper gründere med å bygge opp virksomheten sin gjennom sosiale medier og online markedsføringsstrategier. For å lære mer om henne, sjekk ut detaljene her. www.grysinding.no/om-gry/

 

Våre verdier

Teamet vårt er lite, men ambisiøst, sultent og entusiastisk.

Vi gjør det som trengs for å få jobben gjort.

  • "Det er ikke jobben min" er ikke en del av ordforrådet vårt
  • Siden vi er få mennesker, så hopper vi inn der det trengs, og vi er ikke redde for å ta i et tak.
  • Vi gjør vårt beste og det som skal til i våre spesifikke roller

 

Vi leder med selvtillit og action når det gjelder kundene og potensielle drømmekunder

  • Vi forstår at alle gjør det beste de kan for øyeblikket.
  • Vi vet at massiv action kan føre til mange feil, og vi er takknemlige for alle læringer. 

Vi er alle i utvikling og villige til å lære

  • Vi er alle villige til å gjøre feil, lære av dem raskt og fortsette å vokse
  • Vi bruker ikke tid på å unnskylde oss, vi tar oss tid til å prosessere, tar med oss tilbakemeldingene på veien videre.

 

Vi alle tar eierskap til rollene våre

  • Selv om vi vet at vi alltid kan be om hjelp, gjør vi det vi kan for å løse problemet selv først.
  • Vi kjenner på en stolthet over arbeidet vi gjør.

 

Vi er ressursrike - du vil aldri høre oss si at det ikke er mulig. Vi finner alltid en vei.

  • Vi er kreative og strategiske i våre actions. Vi tror at det alltid er en måte å få det til å fungere, og vi gjør det som skal til for å finne ut av det.
  • Vi forventer ikke at andre i teamet skal fortelle oss hva vi skal gjøre eller hvordan vi gjør det. Vi hjelper alltid hverandre ved behov, men til syvende og sist, når det trengs, gjør vi selv arbeidet med å finne ut av ting. 

Og vi øver oss på å ha det gøy – også når det er mye å gjøre 

 

TeamSinding fordeler

Vi er akkurat nå i oppbyggingen av businessen også i USA. Vårt lille team består av 2 fulltidsansatte og 2 deltidsansatte som digger jobben sin.

 

  • Du kontrollerer selv din arbeidstid
  • Du kan jobbe fra hvor som helst
  • Du får opplæring og trening av oss – også i utlandet om du vil.

 

Kulturen:

 

  • TeamSinding følger ikke 8-16 modellen. Vi elsker å lære nye ting og holder fokus på to ting:
  • Skape resultater for kundene og inntekter for TeamSinding slik at vi kan vokse og hjelpe flere mennesker rundt i hele verden.

 

Utviklingsmuligheter: 

  • Noe du alltid har hatt lyst til å lære?
  • Vi tilbyr årlige muligheter for utvikling og læring. Profesjonelt og personlig.

La oss få vite hva du vil, så hjelper vi deg.

 

 

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.