Vil du jobbe i vÄrt team og fÄ hjelpe og stÞtte vÄre fantastiske kunder og fÞlgere hver dag?
Denne stillingens hovedfokus skal være å sikre at vårt fellesskap av kunder og følgere blir ivaretatt, sett og støttet på alle måter.
Vår Community Manager skal ta initiativ til å inspirere, koble sammen og styrke vårt unike fellesskap på sosiale media, både for betalte kundeprogrammer og for våre fremtidige drømmekunder.
Her i TeamSinding er det ikke noe som er viktigere enn et godt fellesskap. Vi har suksess når kundene våre rocker. Som Community Manager vil du være ansvarlig for å finne suksesshistoriene som studentene våre skaper. Og fremheve og dele dem slik at de kan være til inspirasjon for flere.
En Community Manager for TeamSinding bør ha erfaring fra kommunikasjon, nettverksbygging og være en mester på å skape god atmosfære og gode miljøer. Hvorfor? Fordi du vil sitte i førersetet, og være den som proaktivt gir ressurser, støtte og innsikt til alle våre potensielle drømmekunder. Så de kjenner, liker og stoler på oss.
Den ideelle kandidaten vi ser etter er «stå-på-er», og gjør det som trengs for å sikre at medlemmene i våre grupper skal føler seg sett, hørt, oppmuntret og støttet. Du liker å komme med nye ideer og være i læring, og du er ikke redd for å ta initiativ og få resultater.
Vi ser etter en empatisk, erfaren og fremadstormende person som liker å hjelpe andre, gjøre andre gode og som vil stå på slik at studentene våre får støtten de trenger å lykkes.
Rollen som Community Manager er fleksibel og du vil kunne jobbe hjemmefra. Vil du reise til Oslo eller Frankrike for å utvikle deg med teamet er det mulighet for det, men ikke et krav.
Dette er en deltidsstilling på ca. 15-20 timer per uke. Du vil rapportere direkte til Gry, men også jobbe tett med andre medlemmer av teamet.
Vi er ikke en vanlig bedrift – vi er et lite team og vi sørger for at vi har frihet
og fleksibilitet til å leve våre beste liv, lade opp og ha det gøy.
Når det er sagt, i vår verden tas det ikke mange pauser - det er derfor vi trenger team-medlemmer som også er fleksible. Fordi oppgavene som følger denne rollen passer sjelden inn i en gjennomsnittlig 8-16 daglig rutine. Vårt ønske er at du som vår Community Manager er åpen for å finne din egen rytme og lage en tidsplan som passer ditt liv, samtidig som du sikrer at jobben blir gjort.
Vår Community Manager vil være ansvarlig for å øke engasjementet i gruppene, øke kundetilfredshet, bevare eksisterende medlemmer og bidra til vekst av nye medlemmer.
Du vil være ansvarlig for å:
Den ideelle kandidaten til vår Community Manager stilling har følgende styrker og ferdigheter:
Hvis du vil bli vurdert for denne stillingen, kan du sende følgende via e-post til [email protected]:
Din søknad med svar på:
1. Har du erfaring fra å lede andre (gjerne online)?
2. Hvilket resultat eller oppnåelse er du mest stolt av?
3. Hvis du allerede hadde denne stilingen ville du hatt ansvar for å utforme kriteriene for vårt nye Mentor-program. Hvordan vil du a) rekruttere, b) velge ut og c) coache/lære opp disse mentorene for å sikre at de bidrar til at vi skaper et rått fellesskap?
4. Hva er de 3 viktigste «nøkkeltallene» du trenger å vite om våre Facebook grupper, og hva konkret ville du gjort hvis tallene våre indikerte at vi ikke er der vi bør være?
5. Gå gjennom referanse-prosessen slik du ville gjort det om du jobbet hos oss: Hvordan ville du hentet inn, valgt ut og presentert referanse-historier fra kunder som demonstrerer resultatene vi lover bort til de som følger og tar action på læringene i online kursene våre?
Legg også ved:
6. Myers-Briggs personlighetstype test
7. En 3-minutters video presentasjon av hvorfor du er rett for stillingen (Vi ser ikke videoer som er lengre enn 3 minutter)
8. StrengthFinder Top-5 styrker-rapport (valgfritt)
9. Kolbe A Index Assessment (valgfritt) www.kolbe.com
Send oss det overnevnte på email med headeren: "Søknad stilling Community manager 101.1"
Hvis du er en erfaren leder, glad i mennesker og du elsker å jobbe med et team som ønsker å utgjøre en forskjell i verden, da kan dette være muligheten du har lett etter.
Vil du vite litt mer om oss? Da kan du fortsette å lese
Vi hjelper gründere med å markedsføre seg på nett og bygge lønnsomme bedrifter som gjør en forskjell for andre og skaper gründerfrihet.
I alt vi gjør, har vi som mål å bygge selvtillit og inspirere til å ta action. Vi hjelper gründer-spirer og etablerte grundere som enda ikke lykkes med å skape frihet for seg selv, å bryte seg løs fra det som har holdt de tilbake. Slik at de kan ta ut sitt potensiale og få livet de drømmer om. Vi har fokus på de daglige rutinene, de små action man tar hver dag, som er det som bygger en business og et liv slik de vil ha det.
Vi har et dedikert team som er opptatt av kvalitet, kompetanse og dyktighet. Vi finner alltid noe bra i alle situasjoner, og har fleksibiliteten som skal til for å endre kurs etterhvert som businessen utvikler seg.
Og - vi skal gjøre en forskjell for grundere som vil tjene penger, har et stort hjerte og vil endre verden.
Du kjenner kanskje Gry fra podcasten Gründerkanalen, onlinekurs og webinarer? Gry hjelper gründere med å bygge opp virksomheten sin gjennom sosiale medier og online markedsføringsstrategier. For å lære mer om henne, sjekk ut detaljene her. www.grysinding.no/om-gry/
Teamet vårt er lite, men ambisiøst, sultent og entusiastisk.
Vi gjør det som trengs for å få jobben gjort.
Vi leder med selvtillit og action når det gjelder kundene og potensielle drømmekunder
Vi er alle i utvikling og villige til å lære
Vi alle tar eierskap til rollene våre
Vi er ressursrike - du vil aldri høre oss si at det ikke er mulig. Vi finner alltid en vei.
Og vi øver oss på å ha det gøy – også når det er mye å gjøre
Vi er akkurat nå i oppbyggingen av businessen også i USA. Vårt lille team består av 2 fulltidsansatte og 2 deltidsansatte som digger jobben sin.
Kulturen:
Utviklingsmuligheter:
La oss få vite hva du vil, så hjelper vi deg.
50% Complete
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.